ВАЖНАЯ ИНФОРМАЦИЯ ПО БЕЗОПАСНОСТИ

Ми відкликаємо деякі акумуляторні пилососи AEG FX9 через можливу проблему з безпекою.

Увага! Electrolux Group (власник бренду AEG) не продає пилососи під торговою маркою AEG в Україні, але в Україні можна використовувати пристрої, замовлені в іноземному інтернет-магазині або придбані за кордоном. Якщо у вас є такий пилосос, читайте далі та перевірте, чи не постраждав ваш прилад.

Electrolux просить власників акумуляторних пилососів AEG FX9 з певними серійними номерами негайно припинити використання пристрою через можливу проблему з безпекою.

Причиною є проблема з компонентом виробу, який за певних обставин може спричинити перегрів і загорання пилососа. Перегрів вважається серйозним ризиком, який може призвести до потенційного поширення вогню на легкозаймисті матеріали.

Власників моделей з дефектом просять зв’язатися з сервісним центром Electrolux, щоб отримати інструкції щодо повернення продукту та дізнатися про варіанти вирішення доступні споживачам (наприклад, заміна продукту).

Повідомлень про тілесні ушкодження та матеріальні збитки на сьогоднішній день не надходило. Тим не менш, оскільки безпека наших споживачів є головним пріоритетом в Electrolux, ми дуже серйозно ставимося до цього питання. Ми вирішили негайно відкликати всі дефектні продукти цього асортименту.

Проблема стосується наступної партії продуктів: 

pdf-icon-white-aeg.png

Ви можете перевірити це, перевіривши модель, номер продукту (PNC) та серійний номер (SN). Їх можна знайти на етикетці, розміщеній за циклонним блоком пилососа.

FX9-aeg-label-378x262-friöagd.png

Якщо у вас є виріб з відповідними серійними номерами/номерами продуктів, ви повинні негайно припинити використання пристрою, тримати його окремо від зарядної станції та витягнути штепсель зарядної станції з електричної розетки.

Якщо модель і номер продукту (PNC) збігаються, і якщо він знаходиться в межах діапазону серійних номерів (SN), перерахованого вище, і з вами ще не зв’язався сервісний центр Electrolux, зателефонуйте на гарячу лінію (тел. 0 800 50 80 20), яка дасть вам інструкції, як повернути товар і як отримати належну компенсацію за повернення.

Зверніть увагу: це не впливає на продукти з іншими серійними номерами модельного ряду AEG FX9. Інших продуктів AEG, включаючи будь-які інші моделі пилососів, ця проблема не стосується.

Приносимо вибачення за можливі незручності.