Про AEG

ЗАВЖДИ НА ІДЕЮ ПОПЕРЕДУ

130 РОКІВ ІННОВАЦІЙ

AEG наполегливо працює, прагнучи завжди бути на ідею попереду. У 2017 році ми святкуємо 130 років впровадження інновацій у ваших домівках. Ми поєднуємо інтелектуальні технології з адаптивним дизайном, дотримуючись бачення та філософії дизайну Петера Беренса з AEG — досконалість форми та функції. Ми продовжуємо розвивати інновації та прагнемо привнести нашу спадщину у майбутнє.

перший офіс aeg

Озираючись назад

Компанія AEG була заснована як Deutsche Edison-Gesellschaft für angewandte Elektricität у 1883 році Емілем Ратенау. Злиття з дочірнім підприємством Telefunken AG та подальші придбання компанією Daimler AG і, нарешті, Electrolux перетворили AEG у компанію з перспективним мисленням, якою вона є зараз. Інновації є основою всього, що ми робимо в AEG. Це рушійна сила наших найвідоміших винаходів для дому — від створення першого електричного холодильника до першої технології теплового насосу для сушильних барабанів. Це натхнення для наших екологічно раціональних матеріалів. Це наша історія і наше майбутнє.

Дивлячись вперед

Завтра починається сьогодні. Наша їжа зміниться. Наш одяг зміниться. Наш спосіб життя зміниться. Ми знаємо, як технологія може покращити світ навколо нас. Саме тому ми зробили так, аби наші прилади не лише перевершили ваші потреби сьогодні, але й втілили технології майбутнього, аби задовольнити ваші майбутні потреби.

годинник

Поєднання форми та функціональності

У 1907 році архітектор Петер Беренс був призначений художнім консультантом AEG. За результатами роботи в AEG Беренс був визнаний засновником сучасного промислового дизайну. Професор Беренс мав просту, але дієву філософію: «Досконалість форми та функціональності». Він невтомно працював над створенням не лише найбільш функціональних виробів AEG, але й найбільш естетично привабливих.

сучасний дизайн

Еволюція форми та функціональності

Усередині кожного приладу знаходиться інтелектуальна технологія та адаптивний дизайн, що гарантує виняткову продуктивність та результати раз за разом. Ви побачите, що один дотик переосмислює все, що можливо вдома. Ми створюємо нові прилади з думкою про вас, надаючи вам повний контроль і гарантуючи виняткову продуктивність і результати. Раз за разом.

Дизайн... полягає у створенні форм, які узгоджуються з характером об'єкту та демонструють переваги нових технологій

Петер Беренс

Архітектор та художній консультант AEG

ВИВЕДІТЬ ПРИГОТУВАННЯ ЇЖІ НА НОВИЙ РІВЕНЬ

Проект Care Label Project

Догляд за одягом має величезне значення як для тривалості його служби, так і впливу на довкілля. Однак наші звички щодо догляду не змінювалися довгий час. Незважаючи на той факт, що сучасні технології, за умови правильного використання, можуть подовжити життя як нашого одягу, так і довкілля. Щоб змінити це, компанія AEG ініціювала проект Care Label Project і впровадила нову етикетку з догляду — «Не піддавати надмірному пранню».

The Next Black

З метою прогнозування майбутніх потреб у пранні та сприяння більшій сталості індустрії одягу компанія AEG створила «The Next Black»: 45-хвилинний документальний фільм, що досліджує майбутнє одягу.

TASTEOLOGY

Виведіть смак на новий рівень. Tasteology — документальний фільм, який розкриває поняття смаку з нової точки зору. Ми розглянули науку та досвід, а не лише смаки та інгредієнти. Протягом п'яти серій ми сподіваємося дати вам натхнення в кухні та за її межами.

РЕЗУЛЬТАТИ, ЩО ГАРАНТУЮТЬ СТАЛИЙ РОЗВИТОК

Ми прагнемо змін на краще, перетворюючись на найкращу в світі компанію з виробництва побутової техніки, змінюючи на краще життя людей і нашу планету.

Ми амбіційні у тому, чого ми хочемо досягти. Зменшення нашого вуглецевого сліду на 50% та підвищення ефективності використання матеріалів — дві важливі сфери, в яких ми хочемо досягнути змін у найближчому майбутньому. Ми знаємо, що це складні завдання. Але ми твердо віримо, що працюючи разом для пошуку сталих рішень, які будуть корисні всім, ми продовжимо здійснювати позитивні зміни — щодня.

  • 1
    Better Solutions (Кращі рішення)

    Better Solutions стосуються забезпечення продуктів та послуг, які дозволяють споживачам жити кращим життям, заощаджуючи при цьому енергію, воду та ресурси.

  • 2
    Better Operations (Кращі операції)

    Методи нашої роботи в AEG є основою етичного безпечного ефективного фундаменту для наших працівників, який дає їм можливість змінювати світ.

  • 3
    Better society (Краще суспільство)

    Де б ми не знаходилися у світі, AEG намагається допомогти побудувати краще суспільство, мобілізуючи споживачів і постачальників та підтримуючи місцеві громади.

Про бренд і виробництво AEG

Сьогодні німецька торгова марка AEG, або Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft (що в перекладі з німецької — «Загальна електрична компанія»), входить у портфель брендів компаній Electrolux Group і Clatronic Group.

Де виготовляють побутову техніку AEG?

Продукцію бренду випускають на заводах в країнах Європи, Туреччині та Китаї, залежно від спеціалізації та обсягу виробничих потужностей:

  • у Німеччині випускають стратегічно важливу продукцію — в основному вбудовану кухонну техніку: індукційні, електричні варильні поверхні та духові шафи;
  • на заводах Італії виробляють холодильники з морозильною камерою, пральні машини з фронтальним типом завантаження і з функцією сушки, посудомийні машини, газові варильні панелі, газові та електричні духовки й витяжки;
  • у Польщі збирають пральні та сушильні машини, електричні плити та духові шафи;
  • Туреччина — країна-виробник кухонних витяжок;
  • у Китаї займаються випуском малих видів техніки: вентиляторів, фенів, ванночок для ніг, епіляторів, магнітол і аудіоелектроніки;
  • у Румунії виробляють кухонні плити;
  • заводи Франції спеціалізуються на пральних машинах з вертикальним завантаженням;
  • Угорщина — місце випуску однокамерних і двокамерних холодильників, а також окремих морозильних камер;
  • у Великобританії виробляють вбудовані мікрохвильові печі.

Але ми хочемо, щоб техніка AEG ставала все кращою, тому місця виробництва та технології можуть змінюватися. Все, що залишається незмінним — це високі вимоги до якості продукції та постійний пошук нових рішень для більшого комфорту наших покупців.

Читати ще