Інформація щодо Covid-19

Шановні клієнти,

Здоров'я та безпека наших клієнтів і співробітників для нас - головний пріоритет. Ми постійно стежимо за ситуацією і діємо на основі останньої інформації та рекомендацій місцевих органів влади.

У зв'язку з послабленням карантину щодо запобігання поширенню гострого респіраторного захворювання COVID-19 по всій Україні, ми повертаємость до штатного режиму роботи, щоб і надалі надавати вам кваліфіковану підтримку. 

Ви можете зв'язатися з нами наступним чином:

Центр підтримки:

Сервісні центри

Наші сервісні центри працюють у штатному режимі. Якщо вам необхідний візит в сервісний центр, ми рекомендуємо спочатку зв'язатися з нашим центром підтримки, можливо, ми зможемо допомогти Вам без виїзду технічного фахівця додому.

Щоб забезпечити здоров'я і безпеку наших співробітників, компанія AEG ввела додаткові вимоги до сервісних спеціалістів під час сервісного візиту, а також при проведенні зустрічей на станціях технічного обслуговування для збору запчастин і замовлень на обслуговування. Це означає, що наші фахівці можуть уникати прямого контакту, включаючи рукостискання, носити маски та додатково запитувати про стан вашого здоров'я (в тому числі пропонувати більш пізню дату відвідування).