Проблема:
- Посудомийна машина не розпочинає цикл миття.
Застосовується для:
- вбудованої посудомийної машини
- окремо стоячої посудомийної машини
Рішення:
1. Переконайтеся, що дверцята зачинено повністю.
Відкрийте і закрийте дверцята. Якщо чутно клацання, це вказує, що дверцята зачинено повністю.
2. Перевірте, чи не дезактивовано функцію запуску.
Для отримання детальної інформації щодо дезактивації цього режиму, зверніться до керівництва користувача.
3. Перевірте, чи не виконується попередній цикл.
Якщо цикл все ще виконується, його потрібно скасувати, а потім запрограмувати наступний цикл. Щоб скасувати цикл, скористайтеся інструкціями з розділу щодо скасування циклів керівництва користувача посудомийної машини. На деяких моделях інструкції щодо скасування циклу показані на панелі керування. Керівництво користувача можна завантажити тут.
4. Перевірте, чи не вибрані режими «Особливо тихий» або «Нічний»:
У цих режимах застосовуються довгі паузи у циклі миття, які тривають до 20 хвилин. Можливо цикл все ще продовжується.
5. Перевірте, чи не світяться попереджувальні світлодіодні індикатори, чи не подаються звукові сигнали або чи немає повідомлень про помилки:
Про помилку може сповіщати світлодіодний індикатор, що блимає, декілька звукових сигналів або код на дисплеї. Для отримання детальної інформації щодо вирішення проблеми зверніться до керівництва користувача. Керівництво користувача можна завантажити тут.
6. Перевірте можливі проблеми з електроживленням:
- Переконайтеся, що прилад підключено до розетки і що він увімкнений.
- Підключіть до тієї ж самої розетки інший прилад, аби переконатися, що в ній є струм.
- Якщо розетка не працює, зверніться до електрика для вирішення проблеми.
7. Перевірте, чи не спрацювали реле або чи не перегорів запобіжник.
- Знову увімкніть переривач струму або замініть запобіжник.
- Щоб увімкнути переривач струму, переведіть його в увімкнене положення.
8. Зверніться до авторизованого сервісного центру.
Якщо наведені вище поради не допомагають вирішити проблему, ми рекомендуємо запросити спеціаліста з обслуговування.
ПРИМІТКА: Залежно від проблеми виклик спеціаліста з обслуговування може бути платним, навіть протягом гарантійного періоду.
Попередження: Ми не рекомендуємо користуватися приладом до повного усунення проблеми. Від'єднайте прилад від розетки і не під'єднуйте його знову, доки не будете впевнені, що це можна зробити.