Несправність
- Варильна поверхня не вмикається або не працює
- Плита не працює
- На дисплеї варильної поверхні не відображається жодних символів
- Варильна поверхня вмикається, але інтерфейс користувача не відповідає/не реагує
Застосовується
- Індукційні плити
- Керамічні плити
- Кухонні плити
Рішення
Якщо варильна поверхня не працює/не відображає жодних символів відразу після підключення, це свідчить про можливе неправильне встановлення.
Перевірте, чи варильну поверхню правильно підключено до джерела живлення відповідно до інструкції з монтажу.
Якщо варильна поверхня перестала працювати через деякий час після встановлення, перевірте наведені нижче причини, щоб усунути проблему:
1. Від’єднайте прилад від джерела живлення принаймні на 30 секунд.
Примітка. Щоб скинути налаштування приладу, від’єднайте його від мережі та зачекайте 30 секунд, перш ніж увімкнути знову. У випадку з вбудованою технікою, де немає можливості від’єднати прилад від розетки, необхідно вимкнути його від мережі через головний розподільний щиток (УЗО).
2. Переконайтеся, що з моменту активації приладу минуло не більше 10 секунд.
Увімкніть прилад знову.
3. Переконайтеся, що декілька символів не торкаються одночасно.
Торкніться лише одного символу.
4. Очистіть панель керування від плям води та жиру.
5. Вимкніть блокування від дітей (символ «L» означає, що блокування від дітей активовано).
Процедура залежить від моделі приладу. Завантажити посібник користувача .
6. Вимкніть функцію STOP+GO.
Зверніться до повного опису в посібнику користувача, оскільки процедура залежить від моделі приладу.
7. Вимкніть демонстраційний режим.
8. Зверніться до авторизованого сервісного центру.
Якщо наведена вище порада не допомогла вирішити проблему, рекомендуємо звернутися до сервісного інженера.