Проблема:
- Варильна панель відображує одне з наступних повідомлень про помилку: E4 / E401 / E402 / E403 / E421 / E422 / E423 / E431 / E432 / E433.
Застосовується для:
- вбудованої індукційної варильної панелі
- окремо стоячої кухонної плити з індукційними конфорками
Рішення:
1. Зніміть холодний або гарячий посуд з індукційної панелі, якщо він стоїть на ній
2. Від’єднайте плиту від електромережі. Через 30 секунд знову підключіть плиту.
Якщо проблема не зникає, зверніться до авторизованого сервісного центру.
Для вбудованої техніки - немає необхідності фізично від'єднувати кабель живлення. Перезавантажте прилад, відключивши джерело живлення в коробці запобіжників принаймні на 30 секунд.
3. Перевірте, чи зникне код помилки після охолодження (індикатор залишкового тепла може залишитися)
4. Щоб уникнути подібної проблеми в майбутньому, дайте своєму посуду охолонути та перевірте, чи підходить він для індукційного готування
5. Зверніться до авторизованого сервісного центру.
Якщо наведені вище поради не допомагають вирішити проблему, рекомендується викликати спеціаліста з обслуговування.
Причина:
- Повідомлення про помилку E4 / E401 / E402 / E403 / E421 / E422 / E423 / E431 / E432 / E433 свідчать про те, що працює захист від перегріву для зони нагрівання
Попередження: Ми не рекомендуємо користуватися приладом до моменту повного усунення проблеми. Від'єднайте прилад від розетки і не під'єднуйте його знову, доки не переконаєтеся, що це можна зробити.