Проблема:
- Варильна панель відображує повідомлення про помилку E5
Застосовується для:
- вбудованої індукційної варильної панелі
- окремо стоячої кухонної плити з індукційними конфорками
Рішення:
1. Від’єднайте прилад від мережі електроживлення мінімум на 30 секунд. Знову під’єднайте його і увімкніть.
2. Зверніться до авторизованого сервісного центру.
Якщо наведені вище поради не допомагають вирішити проблему, ми рекомендуємо запросити спеціаліста з обслуговування.
ПРИМІТКА: Залежно від проблеми виклик спеціаліста з обслуговування може бути платним, навіть протягом гарантійного періоду.
Запишіть показаний код помилки та вкажіть його під час виклику спеціаліста з обслуговування. Це не вирішить проблему, але допоможе спеціалісту визначити причину проблеми.
Попередження: Ми не рекомендуємо користуватися приладом до повного усунення проблеми. Від'єднайте прилад від розетки і не під'єднуйте його знову, доки не будете впевнені, що це можна зробити.
Причина:
- Повідомлення про помилку Е5 вказує на проблему з фазою або напругою.