Варильна панель відображує повідомлення про помилку E9

Останнє оновлення 27.11.2019 15:27

Причина:

  • Повідомлення про помилку Е9 вказує на проблему з фільтром.

Проблема:

  • Варильна панель відображує повідомлення про помилку E9

Застосовується для:

  • вбудованої електричної варильної панелі
  • окремо стоячої кухонної плити з електричними конфорками
  • вбудованої індукційної варильної панелі
  • окремо стоячої кухонної плити з індукційними конфорками

Рішення:

1.  Від’єднайте прилад від мережі електроживлення мінімум на 30 секунд. Знову під’єднайте його і увімкніть.  

2.  Зверніться до авторизованого сервісного центру.  

Якщо наведені вище поради не допомагають вирішити проблему, ми рекомендуємо запросити спеціаліста з обслуговування.    

ПРИМІТКА: Залежно від проблеми виклик спеціаліста з обслуговування може бути платним, навіть протягом гарантійного періоду.  

Запишіть показаний код помилки та вкажіть його під час виклику спеціаліста з обслуговування. Це не вирішить проблему, але допоможе спеціалісту визначити причину проблеми.    

Попередження: Ми не рекомендуємо користуватися приладом до повного усунення проблеми. Від'єднайте прилад від розетки і не під'єднуйте його знову, доки не будете впевнені, що це можна зробити. 


Замовити ремонт
Замовити ремонт

Пропонуємо ремонт за фіксованою ціною нашими спеціалістами Electrolux. Ми перевіримо обладнання і усунемо несправність, включаючи всі необхідні запасні частини, за фіксованою ціною.

Запасні частини та аксесуари
Запасні частини та аксесуари

Знайдіть оригінальні запчастини для вашого приладу в веб-магазині та замовте доставку безпосередньо до ваших дверей.